| Tipus | Edifici residencial |
| Període | Segle XIX |
|---|
| Estil | Neoclassicisme |
|---|
| Autor | Ramon Molet |
| Situació |
Boters, 4 |
Va ser promogut el 1803 pel comerciant Maurici Prat i Pruns sobre una part del solar de l'antiga Casa Mai (segle XVI), propietat dels marquesos de Barberà. El 1835, Joaquim Castanyer i Molet n'encarregà la reforma a l'arquitecte Ramon Molet, que remuntà un pis a la façana principal (la finca dona pel darrera al carrer de la Palla, 23)*.
Es tracta d'un gran edifici neoclàssic amb la façana de pedra, encoixinat a la planta baixa, i portals rectangulars que donen a un pati interior -on eren les cavallerisses amb els seus abeuradors, els rentadors i un pou-, del qual neix l'escala que duu al pis principal. Destaquen els balcons individuals d'aquest, coronats amb uns frontons triangulars amb el timpà llis. Al pis, hi havia diversos espais, com l'anomenada sala daurada-, i un petit jardí amb una font decorada amb rocalla.
L'edifici, adquirit per un fons d'inversió l'any 2018, era propietat de la família Güell de Sentmenat. Des de 1903, va acollir el comerç Art Montfalcón.
**Font: Octavià Alexandre.